maanantai 13. heinäkuuta 2015

Alku aina hankalaa.

Muutamia viikkoja takaperin, tuli ehdotuksia, että mun pitäis alottaa bloggaaminen. Sen jälkeen olen sitä paljon miettinyt ja nyt päätin että voisihan sitä kokeilla. Tässä sitä nyt ollaan alottamassa. Pyydän jo anteeksi, jos joku tätä lukee. Mutta varmasti tää tästä paranee ajan myötä!

Eli alotetaas, olen pian 24- vuotias nuoren naisen alku. Statukseni on toistaiseksi avopuoliso. Ens vuoden häiden jälkeen sekin status muuttuu.;) Puoliskoni J.n lisäksi perheeseemme kuuluu myös koiramme ja hamsteri. Meidän ihana pieni perheemme<3

Olen myös vakityössä käyvä. Tosin nyt olen myös haaveillut alan vaihdosta. Selän ongelmien vuoksi en ole sitä voinut tehdä, ennen kuin nyt, kun fysioterapeutti sanoi että alan vaihto ei ole ongelma. Olenkin selvitellyt ja yritän päästä tämän vuoden puolella opiskelemaan oppisopimuksella. Voinkin tarkemmin kertoa aiheesta jos ja kun asiat etenee johonkin suuntaan.

Tämä miun blogi ei ole varsinaisesti mihinkään tiettyyn kategoriaan liittyvä. Vaan lähinnä kaikkeen mitä elämässäni tapahtuu. Eli pääsääntöisesti perheeni arkeen, tuleviin treenaamisiin, ruokavalio muutoksiin, häihin ja mahdollisiin opiskeluihin ja mitä tässä elämässä tulee vastaan. Niin ilot kuin surut. Tervetuloa seuraamaan Elämää meidän tavalla.:)

-A-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti